Thursday, April 3, 2014

About

 My name is Kristy I am a 22 year old aesthetics and cosmetology student  and this is a space for me to share my passions.
!!!BEAUTY MAKEUP FASHION!!! 

I grew up in Sydney Australia. As most girls do I made a habit of sneaking into my mother’s wardrobe and raiding her beauty cabinet and applying the knowledge I had of drawing with crayons to the way I applied her lipstick. Thankfully the years have gone by and my artistic talent has developed. I now do make up professionally.

I created this blog as a place for the average girl to forget about her daily worries and to inspire, while also learning about the things she loves and we share in common.

I hope you find something of value or at least something that brings a smile to your face!! 


Ονομάζομαι Kristy! Είμαι 22 χρονών φοιτήτρια αισθητικής και κοσμετολογίας και αυτός είναι ο χώρος όπου μοιράζομαι το πάθος μου.
!ΟΜΟΡΦΙΑ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΜΟΔΑ!

Μεγάλωσα στο Σίδνεϊ της Αυστραλίας. Όπως τα περισσότερα κορίτσια, έκανα συνήθεια την επιβουλή στη ντουλάπα της μητέρας μου και του νεσεσέρ της. Έπειτα εφάρμοζα τις γνώσεις που είχα στη ζωγραφική με μαρκαδοράκια, στον τρόπο που χρησιμοποιούσα  το κραγιόν της.

  Ευτυχώς τα χρόνια έχουν περάσει και το καλλιτεχνικό μου ταλέντο έχει βελτιωθεί. Είμαι πλέον επαγγελματίας μακιγιέζ.

Δημιούργησα αυτό το blog σαν ένα μέρος για το μέσο κορίτσι να ξεχάσει τις καθημερινές της ανησυχίες και να εμπνεύστει, μαθαίνοντας για όσα αγαπά και που μοιραζόμαστε από κοινού.

Ελπίζω να βρείτε κάτι αξίας ή τουλάχιστον κάτι που φέρνει ένα χαμόγελο στο πρόσωπό σας!


Color your life…..!!!


Kristy xx

No comments:

Post a Comment